سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی اینترنتی و مزایای آن

 یکی از مناسب ترین راه های پیشبرد کسب و کار و فروش کالای تولید شده توسط شرکت های بازرگانی فروش از طریق بازاریابی می باشد. امروزه نیاز بشر به اینترنت، مانند نیاز بدن به آب است. بازاریابی به روش اینترنتی و فروش محصولات از یک سایت اینترنتی، بسیار به صرفه تر از روش های فروش سنتی است. فروش محصولات از طریق مجله تکنولوژی، امنیت بالاتری داشته و چنانچه شبکه های اجتماعی مسدود شوند، خطری متوجه کسب و کار ما نیست.

 

تعریفی از بازاریابی

بازاریابی فرایندی است که طی آن شرکت‌ها مشتریان را درگیر می‌کنند، با مشتری ارتباط قوی برقرار می‌کنند و برای مشتری ارزش ایجاد می‌کنند تا در ازای آن از مشتری ارزش دریافت کنند. از آنجایی که از بازاریابی برای جذب مشتری‌ها استفاده می‌شود، این فعالیت از اجزای اصلی مدیریت کسب و کار و بازرگانی محسوب می‌شود.

بازاریابی به روش های سنتی

مدیریت شرکت برای فروش محصولات باید یک یا چند ویزیتور که آشنایی کامل به مزایا و ویژگی های محصولات شرکت بازرگانی دارند را استخدام کند، تا در کوتاه ترین مدت بیشترین فروش را داشته باشد. استخدام ویزیتور یکی از راه‌های بازاریابی است. البته اکنون راه های بهتری همچون مجله کسب و کار، فناوری و تکنولوژی، برای بازاریابی وجود دارد که برای عموم قابل استفاده است. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به مراتب بازدهی بالاتری خواهد داشت، زیرا در روش سنتی یک ویزیتور تنها قابلیت دسترسی به افرادی محدود را دارد در حالی که در مجله های فناوری محدودیتی متصور نیست. راه اندازی یک مجله فناوری، شاخص درآمد شما را به صورت ویژه ای ارتقا می دهد و می توانید در کوتاه مدت از رقبای خود جلو بزنید. این نوع روش بازاریابی، سبب ارتقای مشاغل زیادی شده است.

مزایای بازاریابی اینترنتی

ویژگی های بازاریابی

امروزه بازاریابی سبب رشد و رونق غیر قابل مقایسه ای نسبت به قبل شده است خصوصا اهرم کردن فضای مجازی برای پیشرفت کسب و کار کمک شایانی به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کرده است. چند نمونه از مزایای بازاریابی در سایت کتب را به طور خلاصه برای شما به اشتراک می گذاریم.

1-استفاده از فضای مجازی برای بازاریابی سبب افزایش اطلاعات و آگاهی در مورد برند شما می شود و شما میتوانید کالا و خدمات ارائه شده توسط شرکت تان را به مشتریان ناشناس زیادی خارج از محدوده و محل اقامَت خود معرفی کنید. فضای مجازی یکی از بهترین فرصت ها برای فروش محصولات است که با انتشار یک کلیپ صدای فروش محصولات را تمام نقاط کشور صادر می کنید.

2- از جمله مزایای بازاریابی اینترنتی، هزینه کم در ازای کارایی زیاد است که مورد پسند هر صاحب کسب و کار است.

3- صرفه جویی در زمان بسیار مهم است که در روش بازاریابی برای فروش، این مساله مشهود اَست.

4-بهترین روش برندسازی و آماده سازی کسب و کار برای ثبت در سامانه اظهارنامه مالیاتی، استفاده از روش بازاریابی است.

5-مخاطبان شما تبدیل به مشتری می شوند و با استفاده از این روش می توانید مشتریان زیادی را برای ارائه خدمات خود بیابید.

6-مشتریان به علت خرید محصولات و یا خدمات، با استفاده از تمامی امکانات و اطلاعات، رضایت بیشتری خواهند داشت.

7-هر چه مشتریان بیشتری از شما خرید کنند و از کیفیت محصول شما رضایت داشته باشند برند شما معروف تر شده و اعتبار آن افزایش می یابد.

8- با اهمیت دادن به سلیقه مشتریان می توانید سلیقه مشتریان را مد نظر داشته باشید و گاهی با به خرج دادن ابتکار در تولید، سلیقه مشتریان را به سمت کالای مد نظر خود سوق دهید.

مزایای بازاریابی برای خریدار

از جمله مزایای بازاریابی در سایت کتب این است که علاوه بر فروشنده شامل حال خریدار می شود.

1-مشتری با ارتباط مستقیم با فروشنده (چه از طریق ویزیتور و یا تبلیغ و...) اقدام به خرید محصول می نماید.

2-مشتری در بین تمام محصولات و تبلیغات محصول شما را انتخاب می کند.

3-مشتری قیمت و کیفیت کالاهای تمام سایت ها را در نظر گرفته و از بین همه قیمت ها و کالای موجود در بازار یک کالا را انتخاب می کند.

کسب و کارهای اینترنتی

مجله های کسب و کار و مجله های تکنولوژی

یکی از راه های تبلیغات مجله های اینترنتی کسب و کار بوده که می تواند به بهترین نحو ممکن کسب و کار شما را در فضای مجازی تبلیغ کند. مزیت دیگر آن هم این است که می‌توانید علاوه بر یک جنس، اجناس مختلفی را توسط مجله های تکنولوژی و مجله های کسب و کار، برای مخاطبان به اشتراک بگذارید و محصولات خود را برای فروش به ایشان معرفی کنید. در مجله کسب و کار فروش به یک محصول ختم نشده و امکان فروش محصولات مشابه نیز فراهم است.

 

عمر تبلیغات در مجله تکنولوژی

تبلیغات در مجله تکنولوژی و مجله اینترنتی کسب و کار، مدت زیادی در سایت موجود است و فروشنده می تواند محصولات خود را از این طریق به فروش برساند. حتی در زمانی که اجناس در انبار موجود نباشد، مجله اینترنتی قابلیت جذب مشتری را دارد و با ارائه توضیحات و مشخصات و در صورت لزوم تصاویری از محصول یا خدمت نسبت به بازاریابی اجناس اقدام نماید.

مجله فناوری و رونق کسب و کار

فیلترینگ شبکه های اجتماعی

گاهی متوجه می‌شویم که یکی از شبکه‌های مجازی به علت فیلترینگ از دسترس خارج شده است حقیقتاً این مسئله می تواند یک تهدید بزرگی برای کسب و کارهایی که از طریق شبکه های مجازی مدیریت می شوند تلقی می شود ولی چنانچه از مجله‌های کسب و کار برای بازاریابی محصولات خود استفاده کنید دیگر خطرات چالش فیلتر این متوجه شما نیست.

خرید از مجله تکنولوژی

محصولاتی که به وسیله بازاریابی به بازار ارائه می شوند مطمئنا از قیمت اجناس مشابه در سطح بازار قیمت مناسب تری دارند البته به شرط این که از تولید کننده به طور مستقیم خرید نمایید. چنانچه خرید از واسطه ها باشد، طبیعی است که قیمت محصول بالاتر از قیمت عرضه کننده است. حذف واسطه ها و دست های دخیل در رساندن اجناس به دست مشتری سبب می شود که محصول و یا خدمت، با قیمت مطلوب تری به دست مشتری برسد.

قابلیت مجله الکترونیکی

در مجله کسب و کار محصولات را باید دسته بندی کنید که این امر سبب نظم در مجله تکنولوژی می شود و مخاطب وقتی به طور مثال سراغ یکی از لوازم خانگی را می گیرد، لازم نیست از تمام سایت بازدید نماید، کافی است گروه محصولات خود را انتخاب کرده و به جستجوی محصول مورد نظر خود در گروه کالاها بپردازد.

مجله اینترنتی کتب

سایت کتب یک مجله کسب و کار است که به شما بهترین راهکارها و اطلاعات مفید را ارائه می دهد. در این سایت اطلاعات مناسب برای راه اندازی مشاغل و چگونگی کسب و کار از جانب افراد با تجربه به شما پیشنهاد می شود که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده نمایید و برای راه اندازی کسب و کار و یا افزایش اطلاعات شخصی نیز از آن استفاده نمایید.